Kva skjer på garden vår?

Me skal slutte med beist til jul, og så fortsette att når eg er 20 år. 

Me har 5 traktorar pluss 2 til, og den eine heiter Gråtass og den andre heiter John Deer 4435 og har 4-hjulstrekk. Den selde me for 9 år sidan og byta mot ein New Holland t 5060.

Amund, 5.klasse

Kommentarer

Populære innlegg