Det andre blogginnlegget
Onsdag 31.aug 2022 var det veldig god arbeidsro i klasserommet. Mette hadde sagt at ho ikkje ville sensurere så mykje av det elevane skreiv til bloggen, men at dei måtte vere greie - ikkje skrive stygge ting om andre (det kan faktisk vere ulovleg å legge ut).
Det er frivillig å legge ut tekstane sine på bloggen, og viss ein legg ut, kan ein velje om det skal vere anonymt, med pseudonym eller med det rette namnet.
Tekstar til JSA kan òg leggast ut på bloggen.
Og så er det snart tomt for tonar på kopimaskina...


Kommentarer
Legg inn en kommentar